[Olympus developers 195]: Olympus and LetsGoPublic

Guillaume Hazebroucq guillaume.hazebroucq at supelec.fr
Tue Mar 9 11:41:50 EST 2010

Hi,

I'm currently a student in Supélec, a french engineering school, and my
final project deals with the Olympus system, and the Let'sGoPBus
application that uses it.
Our aim is to create a simulated user that could interact with the
LetsGoBus interface by himslef. It has no speech capacity, we are
working on text-based answers for now.(No need to interact with the
Speech Recognition)
Our agent is now complete, but we have some issues regarding its
integration in the Olympus/LetsGoPublic application.We would like to
know if you had some advice to give us, on how to create an Olympus
agent that could integrate perfectly, or maybe if a skeleton is
available to add a new module.

Thank you in advance,
Guillaume Hazebroucq

Bonjour,
Je suis actuellement en 3ème année d'école d'ingénieurs à  Supélec, et
mon projet de fin d'études porte sur la création d'un agent simulé pour
le systeme LetsGoBus, afin d'effectuer leurs tests.
Il ne répond au système que par du texte, il n'y a pas de capacité
vocale pour le moment.(Pas besoin d'interagir avec le Speech Recognition)
Cependant, nous rencontrons des difficultés pour intégrer notre agent
dans le système Olympus/LetsGoBus. Nous ne savons pas vraiment comment
les processus communiquent, et nous aimerions savoir si vous aviez
quelques conseils à nous donner, ou un squelette disponible pour un
module supplémentaire.

D'avance merci,
Guillaume Hazebroucq